Gesolliciteerd, lekkage en nieuw paspoort - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu Gesolliciteerd, lekkage en nieuw paspoort - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu

Gesolliciteerd, lekkage en nieuw paspoort

Blijf op de hoogte en volg Anja, Sean & Monique

08 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Hallo Allemaal.

Ik wil even zeggen dat ik het super tof vind dat mijn waarbenjij al 1090 keer is bekeken!
Super leuk om te weten dat iedereen mee kijkt, denkt, leest en voelt.
Het motiveert mij dan ook om er elke keer weer een verhaaltje op te zetten!

Eergisterennacht werd ik wakker in een zeik nat bed om half 4. FIJN! Een droog stukje in me bed opgezocht en me bed van de muur getrokken en weer verder gaan slapen!
S'ochtends stage maar een mailtje gedaan dat ik moet wachten op de monteur dus dat ik helaas niet op mijn stage kon komen. Ondertussen ook al de huurbaas gebeld wat er aan de hand was, ik ben erg blij met mijn engelse sim kaart want scheelt me een hoop geld! De huurbaas beloofde me dat hij zou komen kijken.
Naar uren heerlijk in mijn bed hebben gelegen film kijken niks doen vond ik dat het tijd werd om wat nuttigs te doen. heerlijk gedoucht ontbijtje gemaakt en toen achter me laptop gekropen.
Geen monteur gezien trouwens.

Ik ben WEER opzoek gegaan naar andere bedrijven die misschien een stage voor mij hebben. Wat denk je ? Ik bel naar Partimi waar ik ook al had gesoliciteerd in NL of ze misschien een plekje hadden. Ik mocht gelijk vandaag op gesprek komen en de studio bekijken.
Het is een heel klein bedrijf wat geweldige kleding maakt!
Het gesprek ging voor mijn gevoel ontzettend goed en het is een super aardige meid van 28 jaar.
Geweldig dat je dan al zo'n bedrijf kan hebben!
Ik hoor morgen of ik ben aangenomen dus het zijn spannende uren voor mij vanavond en morgen ochtend.

Naar mijn gesprek had ik 2,5 uur over om optijd naar de ambassade te gaan. Tijd zat dus!
Even lekker het victoria station gaan bekijken leuke boetiekjes en heerlijk eten.
Maar ik moet zeggen ik heb me netjes gedragen :)!

Ik was natuurlijk te vroeg bij de ambassade en daar sta je dan in de regen! Er stond nog een man voor het hek te wachten dus zijn we gezellig aan de klets geraakt. Hij was parketteur dus hadden een leuk onderwerp haha!
Maar goed al met al ik heb mijn nieuwe paspoort!
Wat wel ontzettend gaaf is dat waar normaal gemeente : Hardenberf of Enschede staat, staat nu : Ambassadeur te London
Dat is natuurlijk wel gaaf ;)
Ik zal de foto's bij me reisverslag zetten.

Naar een hele dag regen kom ik utigeput thuis wat denken jullie?
Er loopt water van de muur naar beneden, maar weer de huurbaas gebeld want die belde me gisteravond op dat het was opgelost.
Ik zat gister in een echte Britse pub voetbal te kijken samen met Nicole dus ik geloof mijn huurbaas,
niet meer doen Anja!
Hij zei vandaag aan de telefoon dat het niet nat was dus dat ze er niks aan gedaan hadden.
Volgens mij ontzettend dom want de muur word al licht geel door al het water.
Maar goed hij zou mij vandaag nog terug bellen en me vertellen wat ze er aan gaan doen.
Ik denk dat ik helemaal niks meer doe want heb wel genoeg gedaan! Filmpje erin of nog even skypen en dan heerlijk slapen!

Oja wat ik bijna nog vergeten ben maandag hebben wij gezellig gebowld en uit eten geweest bij een Vietnamees. Was ontzettend lekker maar wat smeren met van die stokjes. (foto's zal ik toevoegen)

Fijn weekend allemaal en slaap lekker als jullie eraan toe zijn!
Dikke kus vanuit Londen

  • 08 Maart 2013 - 22:04

    Femmiestolte:

    Hé Anja,

    Ik hoop dat je succes hebt met je sollicitatie!
    Lijkt heel gezellig met z'n allen bij de Vietnamees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Terug naar Nederland

06 Mei 2013

Guys from Nieuwleusen

01 Mei 2013

Visiteee !

26 April 2013

Verjaardag en druk

06 April 2013

Op de helft.
Anja, Sean & Monique

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 8966

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 28 November 2016

AmsterdamDakar Challenge

26 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: