een maand - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu een maand - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu

een maand

Blijf op de hoogte en volg Anja, Sean & Monique

03 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Hallo !
Ik beseffen gister ineens dat ik al een maand weg bent .. Nou kan jullie vertellen zo voelt het nog niet! Heb al wel veel gezien en meegemaakt.
Dat ik niet zo goed weet waar ik moet beginnen te vertellen haha!
Zal even beginnen bij me portemonnee.. Ik ben maandag bij de ambassade geweest en die hebben een nieuw paspoort aangevraagd wat al met al bijna £90 was! Even slikken!
Ik krijg deze week een mailtje dat ik hem op kan halen als het goed is. Me bankpas is vrijdag ook gearriveerd dus ben weer blij :)!
Ik merk wel dat ik een beetje aankom nu ik hier woon-_-' haha! Ach komt vast goed , gewoon wat extra lopen.
Vrijdag is mijn kamer geboorte vertrokken dus heb me kamer weer voor mezelf.
Mijn zaterdag is totaal anders verlopen dan gepland. Ik zou wat gaan eten en drinken bij Jessica (meisje van stage) maar die zei af en vroeg of ik s'avonds kon. Prima!
Sophie (nl meisje) die appte in de groepswhatsapp wie er zin had mee te gaan naar Camden Town wel is wat over gehoord dus ik dacht doen!
Ik was daar een kwartier te vroeg maar dat is helemaal niet erg er staan daar mensen op straat die allemaal entertainen! Echt bijzonder goed. Ik ga kijken of ik een filmpje kan toevoegen hier in me reis verslag.
Naar een dag heerlijk struinen over marktjes en verbazen over wat er allemaal te koop is en heerlijk afdingen(!) waren we kapot maar blij met onze nieuwe aankopen.
S'avonds aas de planning om naar Jessica te gaan maar dat werd verpest door geplande werkzaamheden aan de metro. Naar een half uur wachten toch maar terug gegaan naar huis en haar verteld dat ik helaas niet kon komen.
Naar nog even met Wessel (huisgenootje Enschede) te hebben geskypt ben ik lekker gaan slapen.
Ik ga over een uurtje met Pearl (meisje uit Curaçao) en haar moeder die over is gekomen naar de kerk. Heel benieuwd hoe hier een dienst gaat (duurt wel 2 uur) Daarna even gezellig bakkie doen ergens in de stad.

Londen is echt ontzettend duur maar wel geweldig. Alles is groot, alles gaat snel, alles kan... Echt ongelofelijk!
Ik kijk heel erg uit naar het weekend van 16 maart (over 2 weken) Rutger komt dan op visite! Helemaal blij.

Donderdag is er een dutchnight in een pub dus daar moeten we maar even heen! Verder nog geen plannen.
Dat was het dan alweer!

Tot gauw.
Lfs

  • 03 Maart 2013 - 16:56

    Rosita:

    Hoi Anja,
    Zo houd je ons mooi op de hoogte, gisteren elkaar al gesproken en gezien op Skype.
    Fijn dat het goed gaat en dat je, je vermaakt.
    Heb je al iets gehoord over een eventuele andere stage plaats, of wordt hem dat voorlopig niet? Hier gaat alles goed, xxxxxx mama

  • 03 Maart 2013 - 20:27

    Gerard Werner:

    Lieve Anja.
    Fijn dat het zo naar je zin hebt in Londen het lijkt mij ook wel mooi om een keer een stedentrip te maken naar Londen.
    Echt een wereldstad met veel buitenlanders moet je nog zoeken naar een andere stage plaats of leer je wel wat op de plek waar je nu zit want voordat je het weet is je stage tijd alweer om, hoe is het met je engels gaat dat steeds beter bij ons gaat alles goed het voorjaar laat zich de komende week van zijn goede kant zien Dinsdag kan de temperatuur wel oplopen tot 15 graden celsius dus gaan we genieten.
    We wensen heel veel sterkte en goed leren maar en heel veel plezier groeten Oma en Opa xxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Terug naar Nederland

06 Mei 2013

Guys from Nieuwleusen

01 Mei 2013

Visiteee !

26 April 2013

Verjaardag en druk

06 April 2013

Op de helft.
Anja, Sean & Monique

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 8967

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 28 November 2016

AmsterdamDakar Challenge

26 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: