Te lang niets verteld. - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu Te lang niets verteld. - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu

Te lang niets verteld.

Blijf op de hoogte en volg Anja, Sean & Monique

27 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Hai lieve mensen.

Sorry ! ik kreeg een paar reacties dat ik al lang niets meer op mijn blog had gezet.
Ik heb echt mijn leventje hier een beetje opgebouwd.
Ga 2 keer (of vaker) sporten om de engelse kilo's tegen te gaan :D
Dat doe ik normaal met Nicole naar me stage, dus best wel zwaar.
Tot nu toe zat elk weekend ook helemaal vol gepland.
Afgelopen weekend heb ik een housewarming gehad van Pearl, met Niky en Jasper uit Enschede koffie gedronken en ga zo maar door.
Jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat het soms wel moeilijk is.
Helemaal naar vorig weekend toen Rutger op visite is geweest,
wij hebben echt super toffe dingen gezien en meegemaakt !
Zo hebben we natuurlijk een aantal dingen bekeken zoals de Big Ben, London Eye (ook in geweest) , Buckingham palace enz.
We hebben echt een ontzettend leuk , ontspannen weekend gehad.
Wij waren weer helemaal gelukkig!
We zijn ook in een fiets taxi geweest, naar super leuke tentjes gegaan om te eten enz!
Op mijn stage gaat het van kwaad tot erger met de dingen die ik moet doen, helaas heb ik geen keuze.
Ik wil mijn tijd in Londen af maken om zo nog meer van Londen te zien en natuurlijk nog beter mijn engels opkrikken.
Het praten gaat wel goed maar de gramaticca en schrijven nou dat ik nog zeer lachwekkend!
Over een weekje zit ik al op de helft van mijn stage uren.
Over 2,5 week komen mijn mama en mijn zus op visite waar ik heel erg naar uitkijk omdat ik wel een beetje tegen het paasweekend op zie omdat iedereen hier dan terug gaat naar Nederland.
Maar er zijn een aantal mensen die blijven en ik heb de sportschool waar ik ineens trouwe klant aan ben geworden haha!
Ook Lisa mijn huisgenootje heeft een vliegticket geboekt..
Ik ben helemaal blij!
Je leert hier jezelf kennen maar ook wie je echte vrienden zijn en wie niet... (HELAAS)

Wil jullie laten weten dat ik het super tof vind om reacties op mijn blog te krijgen maar dat ik helaas niet heel veel tijd heb om erop te reageren.
Ik doe mijn best om verhaaltjes te blijven schrijven op mijn blog omdat hij al meer dan 1300 keer is bekeken wat me goed doet!

Heel veel liefs uit Londen en allemaal een geweldig Paasfeest toegewenst!
XX

  • 27 Maart 2013 - 19:06

    Iris& Jake:

    hahah noh niet eens even ons er tussen zetten he:P

    grapje schat!!

  • 27 Maart 2013 - 21:13

    Danielle:

    Zo te lezen Anja, maak je er wel t beste van! Top en probeer te genieten van de laatste weken London!!! Have fun. X

  • 27 Maart 2013 - 21:34

    Femmie Stolte:

    Wat leuk alle dingen die je oppakt daar.
    Hier alles goed, in Londen ook zo koud en verlangend naar een beetje mooi weer?

  • 01 April 2013 - 13:54

    Ellen Kuipers:

    Ja Anja,
    Goed dat je doorzet, later kan je terug kijken met trots en zelfvetrouwen. Hier wordt je sterk van.


  • 01 April 2013 - 14:50

    Gerard Werner Opa Van Anja.:

    Lieve Anja,

    Leuk weer iets van je Londense avonturen te horen,
    fijn dat je het naar je zin hebt een dat je vertier zoekt in deze wereldstad.
    Jammer dat het op de stage niet datgene is wat je verwacht had, het zou anders moeten zijn.
    Maar kop op en doorzetten je komt er wel, ga goed om met vriendinnen en vrienden dan krijg ook wat terug wanneer dat nodig is.
    Je bent al op de helft van je stage dus ga je nu weer aftellen fijn weekend met je moeder en zus
    en de hartelijke groeten van Oma en Opa.xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Terug naar Nederland

06 Mei 2013

Guys from Nieuwleusen

01 Mei 2013

Visiteee !

26 April 2013

Verjaardag en druk

06 April 2013

Op de helft.
Anja, Sean & Monique

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 8952

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 28 November 2016

AmsterdamDakar Challenge

26 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: