portemonnee gejat - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu portemonnee gejat - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu

portemonnee gejat

Blijf op de hoogte en volg Anja, Sean & Monique

21 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Hallo!
Zoals de meesten al hebben gehoord waarschijnlijk is gister mijn portemonnee gejat:(
Ik had een ontzettend leuke avond met mensen van de Facebook borrelen in Londen met mensen uit nl!
Ik wou naar huis gaan en kwam er achter dat me portemonnee is gejat.
Heel dom van me dat ik alles mee had genomen .. ( id kaart, creditcard, rijbewijs, bankpas, zorgverzekeringpas, visitor oystercard en cash)
Toen ik er achter kwam gelijk de pub gebeld waar we waren geweest. Helaas niks gevonden, ze hebben mijn nummer opgeschreven zodat ze me konden bellen als ze wat vonden. Helaas.. Niks!
Eenmaal thuis me bank/creditcard geblokkeerd en me reisverzekering gebeld. Behoorlijk k*t gevoelt en toch maar gaan slapen.
We hebben een groepswhatsapp op de telefoon met een deel van die Facebook borrelen in Londen.
Ik had verteld wat er was gebeurt en Nicole bood aan om me vandaag te helpen!
Afgesproken bij metro station opzoek naar politie bureau (heel handig een iPhone met Google maps!)
Bij politiebureau konden ze nog niet veel doen omdat ik me niet kon legitimeren. Een formulier meegekregen die ik moest invullen met een stempel van de ambassade.
Wij terug naar de metro op naar de ambassade. Een hele metro reis + bus reis gemaakt eindelijk bij ambassade.
Aangebeld en gesproken door zo'n ding door de muur. Enigste wat die mevrouw kon vertellen was dat ik online een afspraak moest maken. Gisternacht al geprobeerd maar lukte niet.
Even in overleg gegaan met Nicole en nog een keer aangebeld net of we gek waren. Zei ik tegen die mevrouw : ik kan geen Engels en ik zou niet weten wat ik moet doen omdat ik beroofd was en mijn eerste keer in Engeland. Zegt die mevrouw: oké, om 15.00 uur gaat het hek hiernaast open kun je daar vragen. Op dat moment was het 14.00 uur. Nicole haar stage gebeld en ze kon bij mij blijven gelukkig! Wij door park gelopenen koffie gedronken in een veel te chique hotel. Haha!
Wij om 15.00 uur terug kon die mevrouw gelijk een afspraak voor me maken (maandagochtend om 9.10). Het formulier van de politie kon ze nog niks meedoen omdat zij niet weet wie ik ben.
Op dit moment ben ik nobody ;)
Oké .. Formulieren meegekregen van de ambassade die ik maandag mee moet nemen incl. pasfoto (nl formaat).
Volgende probleem! Britse pasfoto's zijn anders. Dus weer een hele reis gemaakt en pasfoto's laten maken.
Volgende probleem, geen geld!
Nicole was zo aardig me £200 voor te schieten wat mijn mama vervolgens weer naar haar over heeft gemaakt.
Het paspoort en pasfoto's en administratiekosten ben je £100 lichter ongeveer -_-'
De Rabobank stuurt mij een nieuwe bankpas en creditcard die Lisa (huisgenootje Enschede) dan weer door kan sturen naar mij.
Jaja het is een heeeeel geregel.
Dus dit verhaal word vervolgt!
Ben nu helemaal kapot dus ga lekker proberen te slapen.
Welterusten!

  • 22 Februari 2013 - 06:21

    Moniek, :

    Wat een verhaal zeg wat een pech ook! Ik ga nu klaarmaken voor werk. Succes liefs

  • 22 Februari 2013 - 09:48

    Rosita:

    Kop op, alles komt vast weer goed kost alleen tijd en energie rust lekker uit en dan er weer tegen aan , succes vandaag en Géfeliciteerd met je zus. Gr. Mama

  • 22 Februari 2013 - 15:20

    Gerard Werner:

    Lieve Anja, dit vind ik echt niet leuk en zeker niet voor zo n arme student als jij het was wel een beetje dom zou onze toekomstige Koningin gezegd hebben om al je waardevolle documenten mee te sjouwen naar de kroegjes ...................... maar nu even serieus het is verdomt vervelend zulke rampen in een vreemde stad
    ook wel weer goed voor je doorzettings vermogen,want je kunt niet bij de ellende blijven, je moet er flink tegenaan om alles weer op de rails te krijgen we wensen je veel sterkte en zet hem op Maandag bij de ambassade zeg maar ik ben een strijdbare Dutch Woman heel veel groetjes Oma en Opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Terug naar Nederland

06 Mei 2013

Guys from Nieuwleusen

01 Mei 2013

Visiteee !

26 April 2013

Verjaardag en druk

06 April 2013

Op de helft.
Anja, Sean & Monique

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 8960

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 28 November 2016

AmsterdamDakar Challenge

26 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: