2e week - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu 2e week - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu

2e week

Blijf op de hoogte en volg Anja, Sean & Monique

15 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Hallo lieve allemaal.

Vind het super tof om te zien dat mijn reisverslag al 629 x is bekeken :)

Ik heb alweer veel meegemaakt,
heb gefietst !
Het was echt super lachen mijn huisgenootje (Zoe) vond mij een natuurtalent fietsen.
ik ging 1 keer naar de rechterkant maar verder ging het links fietsen super goed, Zoe vroeg zelfs een keer af het wat langzamer kon hihi.

Met geld hier moet ik heel erg uitkijken omdat overal eten en kleding te koop is. ERG VERLEIDELIJK!
Heb wel echt een super mooie jurk gekocht waar ik echt heel blij mee ben.

Vandaag is de Londen Fashion week begonnen dus wil even kijken of ik daar morgen iets van mee kan krijgen :)
Er is een facebook van Nederlandse mensen die in Londen zijn.
Heb serieus in 2 dagen tijd met 12 mensen contact gekregen!
Dus de bedoeling is ook om morgen dus wat met hun te doen.

Mijn stage is al wel wat gezelliger maar dat komt waarschijnlijk omdat de baas deze week er niet was.
geen drol gedaan maar wel leuke contacten gemaakt :)

Ik denk dat na het weekend wat meer te vertellen heb.
Zou nog wel even een fotootje plaatsen van anja on the bicycle.

Zoals jullie merken is me engels al een stuk beter!

Heel veel liefs mij.

  • 16 Februari 2013 - 13:48

    Cilya:

    Hey An!

    Ik ben blij dat je het deze week leuker hebt gehad.
    Hopelijk wordt het met de week leuker.
    Krijgen we ook een foto van je jurk te zien? :-)

    Heel veel plezier nog!!

    Xxx Cilya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Terug naar Nederland

06 Mei 2013

Guys from Nieuwleusen

01 Mei 2013

Visiteee !

26 April 2013

Verjaardag en druk

06 April 2013

Op de helft.
Anja, Sean & Monique

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 8963

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 28 November 2016

AmsterdamDakar Challenge

26 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: