Nederlands eten - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu Nederlands eten - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu

Nederlands eten

Blijf op de hoogte en volg Anja, Sean & Monique

12 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Hallo.
Ik heb zo ontzettend veel zin in Nederlands eten.
Als die dingen hier zijn maar raar ;)!
Zin in lasagnette of spare ribs haha.

Ik wou zondag Londen in , maar ik werd wakker met pijn in me nek :(
Dus ben de hele dag in bed gebleven en heb een beetje lopen skypen..
Het gaat iets beter met me nek maar voel het nog steeds.

Mijn engels word elke dag beter, maak vrienden op stage!
Ik ga vrijdagavond met een meisje uit Belgie (Frans gedeelde dus praten Engels) iets leuk doen.
Weten nog niet wat want hebben allebij natuurlijk niet zoveel geld.

Elke avond ben ik te moe om iets te doen.
Ben altijd pas rond 7 uur thuis.

Eigenlijk heb ik verder weinig te vertellen behalve dat ik iedereen ontzettend mis in Nederland.
Helemaal omdat Ramon jarig is, heb wel even met hem gebeld maar dat is toch anders dan een taartje eten;)

Heel veel liefs vanuit Londen

  • 12 Februari 2013 - 20:58

    Jorn:

    Onder mijn huisje zit een Spare Ribs winkel.. zal ik wat opsturen? haha

  • 12 Februari 2013 - 22:16

    Silvio:

    Rondlopen en kijken in London is ook al vermaak op zich. Zeker als je goed oplet, zowel de locals als de toeristen zijn completely different. Behalve als het regent dan is alleen de pub gezellig. En even googlen voor leuke ideeën om je low budget te vermaken. Je bent niet de eerste arme stagiair in London. (-;

  • 12 Februari 2013 - 23:39

    Rosita:

    Hoi, Anja
    Kun je daar niet lekker koken,lasagne kun je toch wel ergens kopen .
    Leuk, dat je al wat meer mensen leert kennen.
    Dan wordt het vast wel wat gezelliger toch.
    Gr. Mama xxxx

  • 13 Februari 2013 - 15:13

    Iris En Kim :

    liefe anja
    wat ben je toch een lekkerding, spareribs en lasangette is allebei niet nederlands ahahha :P
    we missen je ook hoor

    hey schat ik (iris) ben van 28 april tot 4 mei in engeland dan moeten we maar effe gezellig meeten :)
    moest de groetjes doen van jake en mijn mama en papa.

    xxxxxx
    je clasmates:P

  • 15 Februari 2013 - 23:35

    Dion:

    Anjaaaaa yehoee <3
    Ik mis jouu :(
    Lees steeds je verhaaltjes ^^

    Is het daar ook zo koud en nat..?:(

    xxxxxdion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Terug naar Nederland

06 Mei 2013

Guys from Nieuwleusen

01 Mei 2013

Visiteee !

26 April 2013

Verjaardag en druk

06 April 2013

Op de helft.
Anja, Sean & Monique

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 8965

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 28 November 2016

AmsterdamDakar Challenge

26 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: