Terug naar Nederland - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu Terug naar Nederland - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu

Terug naar Nederland

Blijf op de hoogte en volg Anja, Sean & Monique

03 Juni 2013 | Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Hallo Allemaal !
Bijdeze kan ik jullie mededelen dat ik morgenavond terug ga naar Nederland met de bus. Iets eerder al geplant maar heb er zin in.
Het is alweer een poos geleden dat ik iets op me blog heb geschreven,
dat krijg je als je druk bent haha!
Naar het weekend dat de jongens uit Nieuwleusen er waren kwamen Ramon en Laura ontzettend slecht weer gehad een paar keer dus lekker wezen shoppen en borrelen in de pub!
Ook weer naar de Comedy club geweest wat echt weer geweldig was.
Het weekend daarna ben ik lekker in Nederland geweest en genoten om iedereen weer terug te zien en me neefje die ontzettend gegroeit is en me zus met een dikke buik en natuurlijk vriendje en vrienden en ouders enz.
Het weekend daarna is Lisa op bezoek geweest, haar Londen even laten zien en vooral HEEEEEL veel bijkletsen.
Wij hebben lekker geshopt, sushi gegeten, naar comedy club geweest en eten enz enz enz.
Afgelopen zondag was Nicole jarig en die heeft mij voor lul gezet op mijn verjaardag dus heb haar even goed terug gepakt!
Ze heeft van mij een sjerp om gekregen met happy birthday. We werden gelijk toegezongen in de winkel en door andere mensen! Bij de starbucks bestelden we een kleine koffie maar kregen 2 grote omdat Nic jarig was en gingen Happy Birthday zingen. Wat een feest!
Toen op getut en klaar gemaakt om naar een gratis concert van Muse te gaan. Wij hadden gratis kaartjes gescoord!
Het was een geweldig concert voor de wereld primiere van de film War World Z van Brad Pitt die we daar ook nog even hebben gespot !
Wat ontzettend gaaf.

Ik wil iedereen heeeeeeee; erg bedanken voor het steunen en lezen en reageren op mijn blog of op andere manieren!

Heel veel liefs voor de laatste keer uit Londen!
XX

  • 04 Juni 2013 - 00:30

    MartijnT:

    Goede reis terug! En niks vergeten, hé:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Terug naar Nederland

06 Mei 2013

Guys from Nieuwleusen

01 Mei 2013

Visiteee !

26 April 2013

Verjaardag en druk

06 April 2013

Op de helft.
Anja, Sean & Monique

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 715
Totaal aantal bezoekers 8915

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 28 November 2016

AmsterdamDakar Challenge

26 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: