Guys from Nieuwleusen - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu Guys from Nieuwleusen - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu

Guys from Nieuwleusen

Blijf op de hoogte en volg Anja, Sean & Monique

06 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Haii Allemaal !

Super om te zien dat mijn blog al meer als 2000 keer bekeken is gaaf.
De jongens uit Nieuwleusen zijn net weg en ik kan jullie vertellen het was een geweldig weekend en hebben veel dingen mee gemaakt!

Donderdag avond rond 23.30 uur waren Rutger en Johan op Stradford waar ik hun heb opgepikt even bijgekletst biertje gedronken en naar bed! Vrijdagochtend had ik de wekker gezet want Hut en Thijs waren rond 9.00 uur op stradford, die moesten ook worden opgepikt dus ik al vroeg eruit en Johan en Rutger lagen nog lekker op 1 oor haha!

Nou allemaal verzameld en eerst maar even eten in de pub, wat werd er besteld door de jongens bier burgers en dat is het hele weekend ook zo gebleven.

Vrijdag hebben we een beetje door Londen heen gelopen, bijkletst, bier gedronken, Rutger Johan en ik hebben ook de ducktour nog gedaan dat is een vrachtwagen die over de weg rijd en ook kan varen:) en optijd gaan slapen
Zaterdag eerst de pub in zoals ik eerder als zei, toen wouden de jongens graag naar een voetbal wij een heel stuk met de metro ergens halve wegen stapten al wat voetbalsupports in dus alleen de reis opzich was al een hele beleving, aangekomen in Tottenham opzoek naar voetbal kaartjes. Alles SOLD OUT helaas..
Toen gingen we naar een lokale pub waar alle Tottenham voetbalsupportters aan het zingen waren stampen en bier ''zuipen''.
Wat geweldig!
Poos in die pub gezeten en Hut en Thijs die wouden perse naar die wedstrijd, Rutger en ik waren er al snel klaar mee en Johan had ook geen zin meer om te wachten. Wij zijn dus maar Londen in gegaan.
Hut en Thijs hebben het voor elkaar gekregen om in de rust ergens naar binnen te snieken;) die hadden de dag van hun leven.

Zondag heeeeeel lang op bed gelegen en een keer rond 3 uur eruit, beetje lam allemaal van de dag ervoor. Niet heel veel boeiiends gedaan maar zondagavond was wel 1 van de hoogte punten. Johan kwam met het idee om naar een Comedy Club te gaan. Wij met z'n 5en vooraan.. Dan raden jullie het al... Wij waren de pineut haha!
Gieren, Lachen en Brullen!

Al met al een geweldig weekend. Alle jongens zijn weer veilig in NL terug!
Dit weekend komen Ramon en Laura dus ik heb weer wat om naar uit te kijken!

Liefs uit Londen

• 06 Mei 2013 - 20:55

Rosita:

Hoi Anja,
    Fijn dat jullie hebben genoten met elkaar ,zo gaat de tijd ook wat sneller.
    Nog een ruime maand en je komt weer naar Nederland.
    En weer visite die weekend ,gezellig hoor ,we zien je weer snel Gr. Papa en Mama

• 02 Juni 2013 - 19:46

Opa Werner:

Lieve Anja,

We hebben al een paar keer gekeken maar het laatste verslag is nog steeds van de guys uit nieuwleusen.
    hoe gaat het met je?
    We hopen maar van goed met ons oma en opa gaay alles goed we zitten nu al 10 dagen op een camping in Dalfsen en we vermaken ons best alleen het weer is niet zo goed veel koude Noorder wind echt koud .
    We verschillende avonde de kachel in de caravan aangehad om het toch maar behaaglijk te hebben.
    We hebben ook gelezen op Facebook dat je aan het aftellen bent fijn voor je we zijn benieuwd naar al je (wilde) verhalen uit die mooie wereld stad London we wensen je veelgoede gezonheid en liefs.
    Dikke kus van opa en oma.