Verjaardag en druk - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu Verjaardag en druk - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu

Verjaardag en druk

Blijf op de hoogte en volg Anja, Sean & Monique

26 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Haii Allemaal !

Zoals jullie merken aan mijn weinige verslagen heb ik mijn leventje hier helemaal op de rils!
Super druk en gezellig maar probeer toch jullie allemaal op de hoogte te houden!

Met mijn verjaardag waren Moniek (zus voor de mensen die het niet weten) en Mama hier! Hebben een geweldig weekend gehad,
Vooral heel veel van Londen gezien. Voor mijn verjaardag had ik van Moniek en Silvio (haar vriend) het kaartje gekregen voor de Hop on Hop off bus. Dat is een bus die door heel Londen rijdt en alle bijzondere dingen van Londen laat zien, daarmee konden we ook op de Thamescruise wat goed uit kwam want zaterdagmiddag was het baggerweer! Haha.
Het is wel bijzonder om je 21ste verjaardag te vieren in een ander land waar je dan ook woont. Maak ik waarschijnlijk nooit meer mee mijn verjaardag vieren in het buitenland ;)

Er komen weer leuke weekenden aan! Morgen komt Iris (klasgenootje) samen met Jake (haar vriend) aan. Dus dat word een gezellige boel en veeeeeeeeeel bijkletsen!
Het weekend daarna komen Rutger, Johan, Hut en Thijs.
Super veel zin in!!

Dinsdag komt mr. Kits van school mij bezoeken en even kletsen op mijn stage. Ben heel erg benieuwd wat hij er van gaat vinden.

Heb vrijdagavond met mijn vrienden hier mijn verjaardag gevierd, nou ik kan jullie vertellen heb behoorlijk voor lul gelopen haha! Nicole had een kroontje voor me gekocht waar 21 op staat. Nou dan word je daar iedereen raar aangekeken en oude mannetjes willen je een drankje trakteren! Het was super avond, zal het niet gauw vergeten!

Heb afgelopen weekend Keley te logeren gehad want die was tijdelijk dakloos was lachen! Zijn wezen shoppen en lopen afdingen en behoorlijk! Haha 2 blonde meiden dat viel wel op daar! Dus mooi dagje gehad met heerlijk weer.

Ik begin Nederland wel echt te missen! Over 3 weekjes ben ik even een weekendje weer thuis waar ik natuurlijk mijn opa en oma even ga opzoeken en de rest van de familie/vrienden!

Heel veel liefs vanuit Londen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Terug naar Nederland

06 Mei 2013

Guys from Nieuwleusen

01 Mei 2013

Visiteee !

26 April 2013

Verjaardag en druk

06 April 2013

Op de helft.
Anja, Sean & Monique

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 8956

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 28 November 2016

AmsterdamDakar Challenge

26 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: