Op de helft. - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu Op de helft. - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu

Op de helft.

Blijf op de hoogte en volg Anja, Sean & Monique

06 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Haii Allemaal !

Ik ben naar afgelopen week op de helft van mijn stage uren! :)
Super blij en eigenlijk gaat de tijd best wel snel.
Heb nog steeds veel contact met een aantal mensen uit nl.
Vrijdag heb ik dagje vrij omdat mama en moniek dan naar Londen komen, het hele weekend is dan vol gepland met leuke dingen en sightseeing!
Nu al heel veel zin in.
Er boeken steeds meer mensen tickets om op visite te komen wat ik natuurlijk super leuk vind.

Ik heb afgelopen weekend weinig gedaan, wel een ontzettend gezellig Paasbrunch gehad bij Pearl, films gekeken en beetje heimwee gehad.
Maar nu gaat het allemaal weer beter !
Drukke dagen op stage gehad, dus geen tijd meer gehad om heimwee te hebben.
Morgen ga ik eindelijk de aangifte van mijn gestolen portemonnee rond maken als het lukt!
Ook sporten 2 keer per week gaat me goed af.
De eerste engelse kilo's zijn eraf getraind.
Moet zeggen dat ik spieren in mijn lichaam heb gevoeld waarvan ik niet eens wist dat ik ze had.
Haha!

Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer
Lfs vanuit Londen!

  • 06 April 2013 - 23:08

    Rosita:

    Hoi, Anja.
    Het laatste verslag kon ik niet vinden, kon de link niet vinden om aan te klikken. Nu je er weer een berichtje op zet via fb kan ik het ook weer lezen.
    Het gaat hier allemaal goed, met jou ook weer gelukkig wat beter.
    Ik heb er erg veel zin in om te komen en om je te zien en te omhelzen, ook ben ik benieuwd hoe je woont en hoe Londen is. Goed dat je aan het sporten bent gegaan , gezond en ontspanning en wat afleiding . De groetjes van papa en mama tot vrijdag xxxxx

  • 08 April 2013 - 22:25

    Gerard Werner:

    lieve Anja,

    leuk weer iets van je te horen, fijn dat het zo goed gaat met je, de site is al meer dan 1700 x bekeken,
    dat is enorme belangstelling voor jou doen en laten in London fijn dat mama en Moniek naar je toe komen
    dan kunnen jullie weer lekker bij kletsen en je kunt hun een deel van deze wereld stad laten zien.
    Hier bij ons is alles goed, ik werk vaak bij Paul en Ellen op of in het boerderijtje het wordt heel mooi
    maar er is nog heel veel werk te doen, ook ga ik regelmatig naar Sandra en Dennis in de tuin werken,
    ook die wordt mooi, met oma gaat het ook goed ze loopt weer aardig goed en fietsen gaat ook weer.
    Anja we wensen je een fijne verjaardag en we geven mama een envelopje mee dat kun je vast wel gebruiken slaap lekker en morgen gezond weer opstaan. veel liefs van oma en opa.xxx

  • 12 April 2013 - 16:22

    Yvonne:

    Hoi Anja,

    Allereerst wil ik je feliciteren met je verjaardag. Toch wel bijzonder jarig zijn in Londen.
    Gelukkig komen je moeder en zus bij je op bezoek, heb je toch nog een beetje gevoel jarig te zijn.
    Ik wens je met je ma en zus een supergezellig weekend toe.

    Groetjes Yvonne&Ger.

  • 14 April 2013 - 11:18

    GERARD WERNER:

    Lieve anja.
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag, we hopen dat je een gezellige dag mag hebben met mama en moniek, ze zijn nu in Londen, geniet er van..................... graag zouden wij er ook willen zijn om je te knuffelen maar we moeten het via de digitale weg proberen. We denken aan jullie alle drie
    liefs oma en opa....xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Terug naar Nederland

06 Mei 2013

Guys from Nieuwleusen

01 Mei 2013

Visiteee !

26 April 2013

Verjaardag en druk

06 April 2013

Op de helft.
Anja, Sean & Monique

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 8914

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 28 November 2016

AmsterdamDakar Challenge

26 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: