stage - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu stage - Reisverslag uit Surrey Quays, Verenigd Koninkrijk van Anja, Sean & Monique - WaarBenJij.nu

stage

Blijf op de hoogte en volg Anja, Sean & Monique

04 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Mijn stage in een flop...
HELAAS.
Op mijn stage bedrijf maken ze printjes die ze verkopen aan ontwerpers. Dus ze maken helemaal geen kleding.
Ik heb de hele dag dingetjes moet knippen, op papier leggen, verven en weer opnieuw doen.
Het is wel gaaf om te zien hoepeltjes worden gemaakt maar dat is leuk voor een paar dagen...
Heb wel 2 gave printjes gemaakt. Zal ze even in foto's zetten!
Ik heb contact met mijn mentor en ik hoop dat hij me verder kan helpen en dat ik iets anders kan vinden.
Dus we gaan zien hoe dit gaat aflopen.

Ben nog wel heel positief , heb 2 leuke Nederlandse meiden ontmoet die bij me om de hoek wonen.
Mellany en Yousra huren van de zelde huurbaas als ik.
Heb gisteravond kennis met ze gemaakt via me huurbaas.
Toffe meiden!
Mellany was vandaag vrij en is met mij mee gegaan met de metro. Ze heeft me geholpen om er een maand abonnement van te maken voor zone 1 en 2 (stad en stage) was veel goedkoper dan elke dag betalen!
Gelukkig was Mellany mee anders was ik hartstikke verdwaald! London is zo groot en iedereen heeft op maandagochtend haast. Dus geen tijd om dingen aan mensen te vragen hihi!
Tegenovergestelde van zaterdagavond.

Ben ook al bij de primarkt geweest. Paar kleine dingetjes gekocht. De winkels zijn hier allemaal super groot en druk. Alles is bijna open tot 22.00 uur.
Echt gekken werk ;)

Nou ik denk dat zo mijn verhaaltje wel weer redelijk compleet is !
Nog even GTST kijken en dan lekker slapen!
Moet morgen waarschijnlijk in me eentje met de underground dus moet goed uitgerust zijn.

Welterusten iedereen!

  • 04 Februari 2013 - 23:15

    Rosita:

    Hoi, Anja,
    Dat is een tegenvaller met je stage.
    We hopen dat je snel iets anders vindt
    Hoe kan dit, de school heeft toch geholpen hiermee?
    Succes, papa en mama

  • 07 Februari 2013 - 14:46

    Gerarrd-werner. :

    Beste Anja,

    Wat een domme pech en dan zo ver van huis,we hopen dat er gauw een goede oplossing komt voor het vervolg van je stage we wensen je in ieder geval heel veel succes of een klein wonder.
    Leuk dat je een paar toffe meiden gevonden heb die kunnen je zoals reizen met de Metro lekker op weg helpen.
    Heel veel sterkte en zet "m op. groeten oma en opa. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Surrey Quays

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Terug naar Nederland

06 Mei 2013

Guys from Nieuwleusen

01 Mei 2013

Visiteee !

26 April 2013

Verjaardag en druk

06 April 2013

Op de helft.
Anja, Sean & Monique

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 8919

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 28 November 2016

AmsterdamDakar Challenge

26 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: